非不得已

I Kissed a Girl - William Fitzsimmons

音乐随身听:

【独立民谣】I Kissed a Girl - William Fitzsimmons

选自美国独立民谣唱作歌手William Fitzsimmons发行于2010年的专辑《Derivatives》。

William Fitzsimmons出生在一对盲人夫妻的家庭,父亲带领他进入了管弦乐的世界,而母亲则将美妙民谣融入了家庭生活。他在小学教学生钢琴和小号,还精通包括班卓琴、曼陀林、口风琴和四弦琴在内的多种乐器。

This was never the way I planned
这完全不在我的计划中
Not my intention
我不是故意的
I got so brave, drink in hand
借酒壮胆
Lost my discretion
失去了判断力
It's not what, I'm used to
这不是平时的我
Just wanna try you on
我只是想和她试试

I'm curious for you
我对她感到好奇
Caught my attention
她吸引了我的注意
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩我还很享受
The taste of her cherry chapstick
她那樱桃唇膏的味道
I kissed a girl just to try it
我吻了一个女孩我只是想要试试
I hope my girlfriend don't mind it
我希望我的女朋友不要介意
It felt so wrong
这好像很糟
It felt so right
又好像很好
Don't mean I'm in love tonight
我不是说我今晚坠入了爱河
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩而且我很享受那个吻
No, I don't even know your name
不,我甚至不知道她的名字
It doesn't matter
不过没关系
You're my experimental game
她不过是我的实验小白鼠罢了
Just human nature
不过是人类本性罢了
It's not what, good girls do
那不是好姑娘会做的事
Not how they should behave
不是她们会有的行为
My head gets so confused
我开始头晕目眩
Hard to obey
开始控制不住自己
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩我还很享受
The taste of her cherry chapstick
她樱桃唇膏的味道
I kissed a girl just to try it
我吻了一个女孩我只是想试试
I hope my girlfriend don't mind it
我希望我的女朋友不要介意
It felt so wrong
这好像很糟
It felt so right
又好像很好
Don't mean I'm in love tonight
我不是说我今晚坠入了爱河
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩而且我很享受那感觉
Us girls we are so magical
你们女孩真的很迷人
Soft skin, red lips, so kissable
柔软肌肤,烈焰红唇,让人不住想要亲吻
Hard to resist so touchable
难以抗拒让人想要触摸
Too good to deny it
无法否认真的太迷人了
Ain't no big deal, it's innocent
没什么大不了的,这很单纯
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩并且很享受
The taste of her cherry chapstick
她那樱桃唇膏的味道
I kissed a girl just to try it
我吻了一个女孩我只是想试试
I hope my girlfriend don't mind it
我希望我的女朋友不要介意
It felt so wrong
这感觉很糟
It felt so right
又好像很好
Don't mean I'm in love tonight
我不是说我今晚坠入了爱河
I kissed a girl and I liked it
我吻了一个女孩我很享受那感觉

评论

热度(30)